poniedziałek, 25 listopada 2013

Karobowy koktajl bananowy z wkładką.

Koktajle są proste, szybkie, smaczne i zdrowe. Do tego świetnie nadają się jako baza pod wegańską odżywkę białkową na siłownię. Pisze o tym, bo jakiś czas mąż mój szukał dobrego rozpuszczalnika dla odżywki z proteinami konopnymi. Z wodą smakowała jak ohydna ziemista breja. W miarę dawała radę z sokiem z czarnej porzeczki czy mlekiem sojowym, ale dopiero w  połączeniu z koktajlami można o niej powiedzieć "dobra".

Składniki na 2 duże szklanki koktajlu:
  • 2 dojrzałe, miękkie banany
  • 400ml mleka roślinnego (w tabelce kalorii niesłodzone mleko sojowe)
  • 2 łyżki siemienia lnianego
  • 1 łyżka karobu
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • ***opcjonalnie: odrobina ulubionej słodyczy (polecam ksylitol i stewę)-jeśli banan jest wystarczająco dojrzały i słodki koktajl nie wymaga słodzenia. Zamiast słodzika można użyć też słodzonego, smakowego mleka roślinnego (w tabelce wersja bez dodatku słodyczy)

  • ***do porcji lubego dodałam 2 miarki (30g) odżywki proteinowej ORGANIC HEMP PROTEIN ***Nie uwzględniałam jej w tabelce wartości odżywczych.

Przygotowanie:
Wszystkie składniki wrzucamy do wysokiego pojemnika i miksujemy/blendujemy. :D
***Po odlaniu porcji dla siebie do drugiej części dodałam ww. odżywkę i miksowałam ponownie.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam koktajle, ale teraz jak jestem sama w domu nie mogę ich robić, bo Anastazja boi się blendera : <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( No bo blender straszna potwora jest, Nie dziwię się. Ostatnio staram się wypijać codziennie szklankę jakiegokolwiek koktajlu z dużą ilością farfocli w środku :D Na śniadanie w sam raz.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń